FAQ

  1. Zamówienia
  2. Produkty
  3. Wysyłka i dostawa
  4. Płatności
  5. Reklamacje
  6. Zwroty

Zamówienia

Zamówienie należy złożyć logując się na naszej stronie, lub jako „gość”. Posiadamy również możliwość złożenia zamówienia poprzez kontakt telefoniczny – skontaktuj się z naszym Sklepem tel. + 48 798 757 595.

Możemy modyfikować zamówienie przed jego zmianą statusu na „w trakcie realizacji”, zazwyczaj w trakcie 12 h od momentu złożenia zamówienia.

Na realizację zamówienia mamy 1-3 dni robocze.

Niestety nie ma możliwości łączenia zamówień.

Zamówienia są anulowane automatycznie przez nasz system z powodu braku wpłaty w terminie (na wpłatę czekamy do 4 dni) lub błędu w płatności (PayU).

Prawdopodobnie produkt, który Cię interesował, cieszył się dużą popularnością. Jeżeli inny klient szybciej zrealizuje swoje zamówienie i dokona płatności, produkty nie będą dostępne dla osoby, która miała je w koszyku. Pamiętaj, że koszyk nie jest rezerwacją.

Jeśli zamówienie zostało złożone i przetworzone prawidłowo, powinnaś otrzymać automatyczne potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem wiadomości e-mail. Jeśli nie otrzymałaś potwierdzenia zamówienia, zalecamy skontaktować się bezpośrednio ze Sklepem, abyśmy mogli sprawdzić jego status. Możliwe, że zamówienie nie powiodło się, lub podany adres e-mail był niepoprawny.

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś i informację kto przygotował dla Ciebie przesyłkę na adres: kontakt@zinablue.pl Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu +48 798 757 595, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar. Nie odsyłaj do nas tego zamówienia – to my zlecimy odbiór naszym kurierem. 

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się z naszym sklepem. Wysłanie wiadomości e-mail nie gwarantuje wprowadzenia zmiany przez nasz SKLEP. 

Produkty

Prawdopodobnie produkt, który Cię interesował, cieszył się dużą popularnością. Jeżeli inny klient szybciej zrealizuje swoje zamówienie i dokona płatności , produkty nie będą dostępne dla osoby, która miała je w koszyku. Pamiętaj, że koszyk nie jest rezerwacją.

Jeśli zamówienie zostało złożone i przetworzone prawidłowo, powinnaś otrzymać automatyczne potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem wiadomości e-mail. Jeśli nie otrzymałaś potwierdzenia zamówienia, zalecamy skontaktować się bezpośrednio ze Sklepem, abyśmy mogli sprawdzić jego status. Możliwe, że zamówienie nie powiodło się, lub podany adres e-mail był niepoprawny.

W karcie produktu wybierz opcję „Powiadom mnie kiedy będzie dostępny”. Jak tylko produkt pojawi się w naszym katalogu, otrzymasz powiadomienie na adres e-mail.

Ubrania ONESIZE pojawiają się zazwyczaj w dwóch grupach.

Jedna z nich to ubrania i dodatki z elastycznych materiałów. W takim przypadku istnieje duża tolerancja rozmiaru (pasuje do „S”, jak i „XL”).

Druga grupa produktów, z metką onesize to modele luźne, oversize’owe, bez zaszewek modelujących.

Wysyłka i dostawa

Naszym partnerem logistycznym jest firma InPost.

PRZESYŁKI KRAJOWE

  • Paczkomaty InPost 14 PLN (przy przedpłacie na konto)
  • Paczkomaty InPost – POBRANIOWA 15,50 PLN
  • Przesyłka Kurierska InPost 15 PLN (przy przedpłacie na konto)
  • Przesyłka Kurierska InPost – POBRANIOWA 20 PLN
  • Paczka w weekend Przesyłka Paczkomatowa InPost – POBRANIOWA 20 PLN

Darmowa dostawa, obowiązuje tylko na terenie kraju Polska oraz tylko dla zamówień opłaconych z góry (przedpłaconych) przy kwocie powyżej 399 zł, jak również wtedy, gdy trwa promocja na darmową dostawę. Informujemy o tym na naszym FB, IG i stronie www.zinablue.pl

Po skompletowaniu zamówienia i odebraniu przesyłki przez firmę kurierską Twoja paczka wyrusza pod wskazany przez Ciebie adres. Funkcja śledzenia przesyłki zostaje uruchomiona, gdy paczka opuści sklep. Po uruchomieniu tej opcji zostanie wysłany do Ciebie mail z linkiem, który pozwoli Ci na sprawdzenie, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Ważne! Pamiętaj, że funkcja śledzenia zamówienia nie aktywuje się od razu. Opcja śledzenia paczki będzie dostępna po 24 godzinach od wysłania zamówienia ze sklepu.

Sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych nieprawidłowości zalecamy odmowę przyjęcia – przesyłka wróci do naszego magazynu, gdzie przeprocesujemy zwrot.

Gdy dokonujesz odbioru z paczkomatu, należy skorzystać z przycisku „Mam uwagi do paczki” na ekranie paczkomatu i włożyć paczkę do skrytki. Następnie skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszych szczegółów.

Jeżeli brak produktu lub uszkodzenie stwierdzono po odebraniu zamówienia – prosimy o spisanie protokołu szkody. Protokół będzie podstawą do złożenia reklamacji:

Kroki postępowania mogą się różnić w zależności od przewoźnika odpowiedzialnego za dostawę, niemniej jednak w każdym przypadku należy wykonać zdjęcia uszkodzonej paczki. Upewnij się, że na zdjęciach widać etykietę z numerem listu przewozowego.

Zdjęcia uszkodzonej paczki wraz z kopią protokołu szkody wyślij na adres: kontakt@zinablue.pl

Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Nie ma możliwości odebrania zamówienia osobiście.

Płatności

Sposoby płatności dostępne na naszej stronie to:

– Przelew tradycyjny
– Przelewy24 (tzw. szybkie przelewy)
– PayU
– Przesyłka za pobraniem

Więcej informacji na temat płatności znajdziesz https://zinablue.pl/platnosci

Brak przekierowania do systemu płatności może wynikać z błędu strony operatora płatności, używanej przeglądarki lub urządzenia elektronicznego. W przypadku nieudanej płatności PayU lub Przelewy24 skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel.+48 798 757 595 (pn-pt 08:00 – 16:00) lub e-mail kontakt@zinablue.pl

W celu uzyskania informacji o bieżących promocjach zachęcamy do śledzenia naszego Fanpage na Facebooku. Organizujemy akcje promocyjne ograniczone czasowo, każdorazowo informujemy o tym na naszym FB, IG i stronie www.zinablue.pl

W sytuacji, kiedy płatność online PayU lub Przelewy24 zostanie przerwana, po upływie 60 minut zamówienie zostaje automatycznie usunięte.

Prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Reklamacje

Wypełnij formularz reklamacyjny, który znajdziesz na naszej stronie link do formularza PDF https://zinablue.pl/regulamin/    

Zapakuj produkty i dołącz formularz reklamacyjny z numerem zamówienia oraz dokładny opis wady. Zachowaj potwierdzenie nadania paczki.

Opłaconą z góry paczkę wyślij na adres:

Zina Blue
Wioleta Gorlikowska-Miś
ul. Sławieńska 17A
76 – 010 Polanów

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania paczki.

W przypadku stwierdzenia pomyłki produktu należy się z nami skontaktować droga e-mailową na adres kontakt@zinablue.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

Wiadomość powinna zawierać:

• numer zamówienia, w którym znajdował się wadliwy produkt

• krótki opis wady reklamowanego produktu i zdjęcie, na którym widoczny jest produkt

Zwroty

Zwroty należy kierować na adres:

Zina Blue
Wioleta Gorlikowska-Miś
ul. Sławieńska 17A
76 – 010 Polanów
Z dopiskiem „ZWROT”

Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez sklep. Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni. W przypadku płatności poprzez operatora PayU lub Przelewy24 środki będą zwracane poprzez tą samą platformę na to samo konto z jakiego została dokonana transakcja. 

W przypadku płatności za pobraniem, kwota zostanie zwrócona na podane w formularzu zwrotu konto bankowe. 

Wystarczy, że dołączysz do przesyłki ze zwrotem kartkę z odręcznie napisaną informacją zawierającą najważniejsze dane, m.in. numer zamówienia. Dzięki temu zwrot zostanie sprawienie przeprocesowany.

W naszym sklepie nie prowadzimy wymian.

Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.zinablue.pl, wyjątkami jest bielizna i skarpetki. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki.

Aby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twój zwrot skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę i sprawdź status po numerze nadania. Pracujemy nad wdrożeniem powiadomień o otrzymaniu przez nasz dział zwrotów Twojej przesyłki. Jak tylko uruchomimy system powiadomień, otrzymasz maila jak tylko przyjmiemy zwrot. 

Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

Niestety nie ma takiej możliwości. Nie możemy przeksięgować środków ze zwrotu, na poczet nowego zamówienia.

Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań.