Darmowa dostawa od 399 zł | Wtorki z darmową dostawą – KOD: WTOREK

ZADZWOŃ I ZAMÓW! +48 798 757 595 

Darmowa dostawa od 399 zł
Wtorki z darmową dostawą – KOD: WTOREK

ZADZWOŃ I ZAMÓW! +48 798 757 595 

1

Zwroty

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni!

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go do nas odesłać w ciągu  14 dni od dnia otrzymania paczki.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Zina Blue
Wioleta Gorlikowska-Miś
ul. Sławieńska 17A
76-010 Polanów

Wraz z czytelnie wypełnionym formularzem zwrotu w wersji papierowej oraz dokumentem potwierdzającym dokonanie zakupu.

Formularz zwrotu jest dostępny do pobrania w zakładce regulamin.

WAŻNE!

1

2

3

4

Nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatu.

Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Zamówienia opłacone przez Przelewy24 zwracamy poprzez Przelewy24. Zamówienia opłacone poprzez płatność przy odbiorze są zwracane bezpośrednio na konto bankowe.

W sytuacji przekroczenia terminów zwrotu – zwrot nie zostanie uwzględniony. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne metki.

W razie pytań dotyczących zwrotu prosimy o kontakt

e-mail: kontakt@zinablue.pl

2

Reklamacje

Jeżeli otrzymałaś towar, niezgodny z zamówieniem (inny model, kolor, rozmiar) niezwłocznie skontaktuj się z nami, a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane przez nas).

W przypadku reklamacji otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Zina Blue
Wioleta Gorlikowska-Miś
ul. Sławieńska 17A
76-010 Polanów

Wraz z czytelnie wypełnionym formularzem reklamacji w wersji papierowej oraz dokumentem potwierdzającym dokonanie zakupu.

Formularz reklamacji jest dostępny do pobrania w zakładce regulamin.

WAŻNE!

1

2

Nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatu.

Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam — pełnowartościowy! Jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji. Zwroty kosztów transakcji są realizowane przelewem bankowym.

Butik Zina Blue ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny.

W razie pytań dotyczących reklamacji prosimy o kontakt

e-mail: kontakt@zinablue.pl